May 4, 2012

Top 15 actrite enervante

Departe de mine vreun gând ”heitărist”, numai că, se întâmplă uneori să ne enerveze anumiți actori fără vreun motiv concret. Sau, dacă acesta există cu-adevărat, poate fi ceva minuscul care declanșează un tsunami de antipatie împotriva bietei persoane. Pot fi mimica, gestica, tipologia rolurilor interpretate sau, pur si simplu, ceva din fizionomie care să determine un sentiment de aversiune față de un actor sau altul. Alteori, antipatia se infiltrează mai adânc în porii ființei noastre și ajungem să evităm vizionarea anumitor pelicule, doar pentru că vom regăsi în ele un actor care ne scoate din sărite.

Referitor la această leapșă cu iz cinefil, menționez că Teo de la Despre filme a fost capul răutăților. Au mai scris despre asta: Maria de la Film, Cultură, Artă, Adriana Zăvoi, Adina Chitu de la Buticul cu filme și cărți, Marian Iuga de la Film Sinopsis, Jovi Ene de la Filme-Cărți, Piratul Cinefil și Rontziki.

Deși dragii mei prieteni blogosferici menționați anterior au făcut un singur articol pe tema asta, eu m-am gândit la două rubrici separate. Și cum e politicos ca doamnele să aibă întâietate, n-ar fi prea drăguț să le prelungim așteptarea, nu? Deși puteam menționa cu lejeritate 20 de actrițe care mă enervează, n-am vrut ca articolul să se prelungească exagerat de mult și m-am rezumat la 15.

Așadar:

Locul al 15-lea - Frances McDormand
E o combinație ciudată de antipatie cu respect și apreciere. Absolut memorabilă în Fargo și The Man Who Wasn’t There. Dar...atât de tare mă enervează mutrișoara ei!



Locul al 14-lea - Renée Zellweger
Nu mi-a plăcut niciodată, iar în Jerry Maguire, pur și simplu m-a scos din sărite!


Locul al 13-lea - Sarah Michelle Gellar
Nu e Buffy, spaima vampirilor, ci spaima bietelor mele simțuri.



Locul al 12-lea - Tori Spelling
Absolut enervantă. Deși i s-ar potrivi și rubrica de ”Cea mai enervantă fată a lui tata”. Și totuși, acolo ar detrona-o Paris Hilton fără drept de apel.


Locul al 11-lea - Drew Barrymore
Oh, nu! Este pur și simplu un supliciu să o văd în acțiune. Pe când era copil, nu mă enerva atât de tare.


Locul al 10-lea - Cameron Diaz
Nu mă enerva ea destul, a mai trebuit să-i aud și eructațiile într-un show TV. Nu, nu e amuzant, Cameron! Eructațiile și flatulența nu reprezintă un mod de-a distra audiența. Poate în clasele primare, dar nu bag mâna în foc.


Cameron Diaz Burp de jitucse

Locul al 9-lea - Pamela Anderson
Înțeleg că mulți bărbați au visat la formele ei, dar pentru asta există o industrie de film separată, nu? Adică de ce a trebuit eu și milioane de oameni să fim asasinați cu ceva complet lipsit de talent, doar pentru ca avea silicoane? Slavă Domnului că a îmbătrânit și atuul ei principal s-a dus pe apa sâmbetei. Dacă era vreun Highlander la feminin, jur că mă sinucideam!


Locul al 8-lea - Megan Fox
Vulgară, superficială, dă senzația de ”ușoară”. Și nici nu mi s-a părut vreun talent.


Locul al 7-lea - Kristen Stewart
Ingenua de serviciu are mișcări ale gurii care mă scot din sărite. Am văzut un film cu ea, în afara seriei Twilight, aceeași poveste. Cred că o să aibă cămara plină de dulceață de ....zmeură!


Locul al 6-lea - Miley Cyrus
Văleeeeu, scoateți copchilu’ ăsta enervant de pe ecrane. Pe bune, voi cum rezistați s-o filmați??


Locul al 5-lea - Calista Flockhart
N-am rezistat niciodată mai mult de 10 minute la Ally McBeal. De câte ori o văd, verdictul e același: crimă!


Locul al 4-lea - Lindsay Lohan
Muierușca asta a reușit performanța de a ieși în evidență mai mult în urma scandalurilor, decât a meseriei de actor. Proastă atitudine, iar fața i-o trădează. Nu mă pot abține să nu mă întreb cum va arăta la 40 de ani, dacă la douăzeci și ceva e dezastrul ăsta (făcut numai și numai de mânuța ei).


Locul al 3-lea - Jennifer Lopez
Enervantă până-n măduva oaselor. Rareori mi-a fost dat să văd o muiere atât de antipatică. Nu-mi place nici cum cântă, nici cum joacă, în ciuda fițelor de divă care mă lasă absolut rece. Am văzut-o într-un rol de cameristă, cu mopul în mînă. Spuneți voi, dacă nu e drăgălașă în postura asta și nu îi vine ca turnată?


Locul al 2-lea - Jennifer Aniston
Enervantă de insipidă ce e! Nu-mi place nici cum joacă, nici vreun film în care își face antipatica apariție. Am viziuni neplăcute când o privesc, cu trimiteri explicite spre diverse forme de tortură. Cică investește mii de dolari pe lună în creme anti-îmbătrânire. N-ar fi mai bine să-i direcționeze în niște lecții de actorie?



Locul 1, cu diplomă de merit! - Sarah Jessica Parker
Mi se pare absolut incredibilă notorietatea ei. Atât de enervantă e creatura asta, că n-aș mai tortura-o ci aș strivi-o direct, să-mi curm cât mai repede suferința. De obicei, îmi plac oamenii care zâmbesc, dar ăsteia i-aș coase gura să nu-și mai dezvăluie dentiția cabalină. Sarah Jessica Parker mă scoate din sărite la cel mai propriu mod cu putință!


Cam asta a fost! Ne revedem săptămâna viitoare cu actorii pe care i-aș băga cu capul între elemenții de la calorifer.