May 11, 2012

Top 15 actori enervanti

Oameni buni,
După topul de săptămâna trecută al celor mai enervante 15 actrițe (din perspectivă pur proprie), iată că a venit și rândul domnilor. Amintesc, toată nebunia a plecat de la Teo (Despre filme) și au mai scris despre asta: Maria de la Film, Cultură, Artă, Adriana Zăvoi, Adina Chitu de la Buticul cu filme și cărți, Marian Iuga de la Film Sinopsis, Jovi Ene de la Filme-Cărți, Piratul Cinefil, Rontziki și Anzhela.

Și o repet, departe de mine vreun gând ”heitărist”! Pur și simplu, chimia nu pare a funcționa uneori, fie că e vorba de actori foarte slabi (cu filme așișderea), de o mimică enervantă sau chiar de actori mari, consacrați, talentați care au ceva enervant în ei.

Așadar, iată-i pe cei 15 pe care i-aș băga cu capul între elemenții de la calorifer și le-aș smulge firele de păr cu care natura le-a dotat organul olfactiv:

Locul al 15-leaMatthew McConaughey
E un tip extrem de sexy și cred că e conștient de lucrul ăsta. Altfel, nu-mi pot explica atitudinea semi-golăneasco-gigea de macho și felul în care își mișcă el limbuța. Stimate domn, dacă aș fi avut vreo 15 ani, aș fi suspinat, indubitabil, după tine. Dar, vezi tu, acum m-am făcut mare, m-am copt la căpățână și la simțuri, iar atitudinea pe care o caut e una mai serioasă, enigmatică, fără dorința ostentativă de-a mă impresiona.



Locul al 14-leaTim Curry
Are o fizionomie extrem de enervantă, cel puțin pentru mine. Nu atât cât să nu fiu în stare să mă concentrez asupra acțiunii din peliculă, dar suficient cât să simt câteva ace neplăcute prin corp. Iar când zâmbește, situația se agravează îngrijorător.



Locul al 13-leaWilliam H. Macy
Da, cunosc, a jucat în nemaipomenitul Fargo! Îmi permiteți să mă enerveze, cu toate acestea? Mulțumesc frumos!


Locul al 12-leaRay Liotta
Nu mi-a plăcut niciodată, nici măcar în Goodfellas. Nu știu alții ce gândesc, dar eu îl percep ca hiper giga terra scârbos!


Locul al 11-leaBill Murray
Mare om, mare caracter, vorba cântecului! Și totuși, m-a enervat de când eram mică. Văd că sunt constantă în ceea ce-l privește. E ceva în aerul lui care mă calcă pe bătătura simțurilor.


Locul al 10-leaAshton Kutcher
Oare există vreo persoană pe pământ pe care să nu o fi enervat? Știu, pe Demi Moore n-a iritat-o într-un moment al vieții, dar iată că și ăla s-a dovedit nefast.


Locul al 9-leaDavid Spade
Nu sunt deloc sexy, dar mă prefac și mai rău enervez doamnele.


Locul al 8-leaRob Schneider
Ăsta e actor, cum sunt eu doctor în fizică cuantică.


Locul al 7-leaMichael Cera
Văleeeeeuuuuuu, copchilu' ăsta e atât de enervant încât îi recomand s-o ia pe Hannah Montana de nevastă și să trăiască fericiți până la adânci bătrâneți. Pe o insulă pustie, firește.


Locul al 6-leaSteven Seagal
N-am suspinat niciodată după filmele lui, nici măcar în tinerețile lui caratisto-agitatoare. Măi, Seagale, să n-ajungi ca un vecin de-al nostru, care, la 70 de ani, alerga pretendenții nepoată-sii cu levierul în parcul IOR. Iar la fostul loc de muncă, aveam între noi o vorbă: ”a prelua problema în stil Seagal”. Adică, a nu face nimic concret, eventual pasezi problema la colegu' cu o mișcare caratistă.


Locul al 5-leaOwen Wilson
Motivul pentru care creatura asta blondă nu e în top 3 se datorează prezenței sale surprinzător de plăcute din Midnight in Paris. Să mă înec cu floricelele, nu alta, când l-am văzut că e în stare să fie și plăcut ochiului. Mr Wilson, dacă mă vei mai încânta cu astfel de apariții, promit să te scot din top. Până atunci, consider Midnight in Paris un eveniment izolat și greu repetabil.


Locul al 4-leaBen Stiller
Omul ăsta s-a născut special pentru a ne călca pe nervi. Totuși, sunt un om corect față de propriile-mi simțuri și menționez că în Tower Heist nu mi s-a mai părut chiar atât de enervant. Să fi fost țuica de la masă de prânz sau sunt doar un cățel rătăcit de-al lui Pavlov?


Locul al 3-leaMickey Rourke
Le cer scuze băieților pentru rândurile ce vor urma, întrucât știu că le-a plăcut The Wrestler (film foarte bun, de altfel!). Însă inima are propria ei rațiune și nu pot simți altfel, oricât m-aș strădui. Treaba stă cam așa: ca orice adolescentă care se respectă, am visat și am suspinat îndelung după domnul Rourke. Mi se părea incredibil de sexy, de masculin, parcă avea un magnet uriaș cu care mă atrăgea spre el. Nu l-aș fi dat pe nimeni și nimic, nici măcar pe băiatul Tom Cruise din Top Gun. Era exact genul de bărbat care îmi plăcea atunci.


Uitați-vă bine la fața lui, căci eu una..nu-mi pot desprinde privirea! Vă vine să credeți că minunea asta masculină s-a putut transforma în scârboșenia de mai jos?


Ok, repetăm faza!



Pur și simplu, mi-e silă să îl privesc. În The Wrestler am aruncat nenumărate priviri pe pereți pentru a lua o pauză de la dezastrul vizual care se desfășura nemilos în fața mea. Efectiv, nu îl pot privi, iar când îi văd ghearele alea lungi și murdare îmi vine să intru în ecran și să i le tai. Un aspect extrem de neglijent care îmi abate atenția de la orice altceva! Cred că asta ar fi cea mai bună tortură pentru Mickey Rourke, să îi redai o înfățisare îngrijită!

Și apropo, nici în Iron Man 2 n-am avut sentimente mai bune! Eu tot mă întreb ce s-a întâmplat cu el....



Locul al 2-leaSacha Baron Cohen
Motivul pentru care această creatură scăpată de la circ nu e pe locul 1, se datorează unei minuni care a durat mai mult de 3 zile: performanța absolut notabilă din Hugo, care a dat sare și piper filmului. M-am înecat cu sucul, floricelele, chipsurile și bomboanele agricole dimprejur, când am realizat de ce e în stare băiatul ăsta. Dar, cu o floare nu se face primăvară, am suficiente motive din trecut pentru a-l tortura și am senzația că nici viitorul nu sună mai bine. E enervant, îi place când e enervant, iar eu îi dau exact ce vrea. Aparițiile lui publice sunt un bun prilej de a mai călca oameni nevinovați pe bătătură.


Priviți hal de comportament la ceremoniile de decernare a premiilor Oscar în 2012, când varsă o așa-numită cenușă pe un domn care a făcut enorma greșeală de a-l băga în seamă. Ăsta trebuie torturat, nu intervievat! Băgat cu capul între elemenții de la calorifer și... mai departe las la imaginația fiecăruia.




Locul 1, cu diploma de merit!!!Adam Sandler
Nu pot să cred că se așteaptă cineva la o motivație din partea mea. Hai să fim serioși! N-am chef de scormoneală internautică să văd cui i-a trecut prin cap că Adam Sandler ar putea fi actor! Tot ce pot spune e că s-a înșelat amarnic! Domnule Sandler, sunt atâtea meserii frumoase pe pământ, nu te-ar tenta să te reprofilezi? Hai, fii un bun cetățean și schimbă registrul! Planeta îți va fi recunoscătoare!


Cam asta a fost! Nu uitați, inima simte după cum o taie atriile și ventriculele! :)))